بهترین تولید کننده بست داربست

بهترین تولید کننده بست داربست

خلاصه :بهترین تولید کننده بست داربست چه شرکتی است؟! یا اینکه از کجا مطمئن باشین بستی که میخریم بهترین کیفیت را ر میان بست های تولیدی دارد؟! این ها سوالاتی است که در این مقاله به آن پاسخ خواهیم داد.

پرسشی که قبل از معرفی بهترین تولید کننده اواع بست های داربست نیاز داریم پاسخ آن را بدانیم این است که تعریف بست داربست چیست؟ به طور خلاصه می توان جواب این سوال را در پاراگراف بعد مشاهده کرد.

بست های داربست دسته ای از با اهمیت ترین وسایل در سازه ی داربست ها هستند که بدون حضور این قطعات، امکان ساخت سازه های موقت داربستی وجود نداشت. وظیفه اصلی بست داربست، اتصال لوله های داربست به یکدیگر در شرایط و موقعیت های مختلف است.

  • بست های داربست فورج: این بست ها از جنس آهن و از روش ضربه و پرس کردن آهن گداخته شده ساخته می شوند. با هدف بالا بردن مقاومت خوردگی بست های فورج، از پوشش گالوانیزه بر روی آن ها استفاده می شود. مقاومت مکانیکی این بست ها در مقابل ضربه بسیار بالا بوده و در صورت افتادن این نوع بست داربست از ارتفاع های بلند، تنها دچار تغییر شکل خواهند شد.
  • بست های ریخته گری: بست های ریخته گری دسته ای از بست ها هستند که برای استفاده در سازه های داربستی ساخته می شود. این بست ها از چدن نشکن ساخته شده می شوند. استحکام بست های ریخته گری در برابر ضربه های شدید بسیار بالاست. این بست ها در انواع و مدل های مختلفی جهت ایجاد سازه داربستی تولید می شوند.
انواع بست های داربست

بست های داربستی تولیدی شرکت فولاد بست ایرانیان از انواع و مدل های مختلفی برخوردار هستند:

  • بست چهار پیچ فولاد بست
  • بست چهارپیچ FB فولاد بست
  • بست دو پیچ فولاد بست
  • بست تک پیچ فولاد بست
  • بست چهار پیچ گردان فولاد بست
  • بست H فولاد بست
  • بست مغزی فولاد بست
  • بست کفی فولاد بست

ایران یکی از کشورهای پیشرو در عرصه تولید ملزومات ساختمانی و صنعتی محسوب می‌شود که در زمینه تولید بست نیز به موفقیت‌های قابل‌توجهی دست یافته است. از این رو شرکت فولاد بست ایرانیان با بیش از ۲۰ سال تجربه و استفاده از مواد اولیه درجه یک و خط تولید به روز یکی از برترین تولیدکننگان لوله و بست داربستی در کشور است، که سهم عمده تولید و عرضه لوله و بست های داربست را در بازار کشور و حتی خارج از کشوره به دوش می کشد.

بست چهارپیچ FB

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست داربست به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش