بست تک پیچ داربست

بست تک پیچ داربست

خلاصه :بست تک پیچ داربست یکی دیگر از انواع بست های داربستی شرکت فولاد بست است. این نوع بست در هنگام اتصال، لوله‌های داربست را تحت فشار زیادی قرار نمی‌دهد. کاربرد این بست در داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، غرفه های نمایشگاهی و … می باشد.

بست تک پیچ داربست یکی دیگر از انواع بست های داربستی شرکت فولاد بست است. این نوع بست در هنگام اتصال، لوله‌های داربست را تحت فشار زیادی قرار نمی‌دهد. کاربرد این بست در داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، غرفه های نمایشگاهی و … می باشد.
وزن حدودی: وزن این نوع بست حدود 880 گرم است.

این بست دارای 1 عدد پیچ چشمی، 1 عدد مهره دور، 1 عدد واشر با قطر ۳ میلیمتر و ضخامت ۲۳ میلیمتر، 1 عدد پیم با ابعاد 45*9 برای برگ، و 1 عدد پیم با ابعاد 30*9 برای پیچ چشمی می‌باشد. از ویژگی‌هایی این محصول میتوان به مقاومت بالای آن در مقابل خوردگی اشاره کرد.

همچنین بست تکپیچ فولاد بست دارای نشان فولاد بست و شماره ثبت است. که بر روی محصول حک شده است.

محل های مورد استفاده بست داربست تک پیچ شامل: داربست ساختمانی ، گلخانه های فلزی ، غرفه های نمایشگاهی و … می باشد.

برند ها و مارک های بسیار زیادی از بست تک پیچ در بازار موچود است که معروف ترین آن بست داربست فولاد بست  است. این نوع بست تماماً از جنس چدن نشکن درجه ۱ تولید می شود و دارای ضمانت پس از فروش است.

مجموعه فولاد بست ایرانیان تولید کننده انواع بست داربست ، در وزن های سبک و سنگین از جمله بست داربست چهار پیچ، بست داربست قائم (تک پیچ)، بست گردان داربست (360 درجه)، بست H آهنگیر (بست تیر آهنی) و سایر ملزومات داربست از جمله کفی داربست و مغزی داربست می باشد.
تمامی بست های تولید شده در این مجموعه از دارای آرم فولاد بست بوده و تولید شده با بالاترین کیفیت از جنس چدن داکتیل نشکن درجه ۱ در وزن های 800 گرم تا 2500 گرم می باشد.

عمده ترین عامل تاثیرگذار در قیمت بست اچ ( بست تک پیچ ) داربست، قیمت روز چدن در بازار ایران می باشد. همچنین برای محاسبه قیمت، به مواردی همچون: جنس، سایز، نوع، وزن و برند تولیدکننده این محصولات باید توجه می شود.

قیمت بست تک پیچ داربست در مجموعه فولاد بست ایرانیان رقابتی بوده و همواره سعی بر آن داشته ایم تا با حاشیه سود پایین تر و کیفیت بالاتر رسالت خود را با شعار پایه هایی محکم برای اهداف شما حفظ نماییم.برای اطلاع از قیمت دقیق و همچنین خرید محصولات شرکت فولاد بست ایرانیان لطفا به صفحه فروشگاه مرجعه فرمایید.

فولاد بست ،اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. برای کسب تجربه و رسیدن به سازه ای مقاوم، هیچ چیز بهتر از تجربه عملی نیست. همچنین برای خرید انواع بست داربست و متعلقات شرکت فولادبست به صفحه فروشگاه مراجعه نمایید. یکی از مهم ترین مزیت های مجموعه فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید لوله و بست داربست به صوت انبوه و اختصاصی می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه و فعالیت ارزنده در زمینه لوله، بست و اتصالات (رابط) داربستی موفق بوده است که مجموعه ای از مطلوب ترین، با کیفیت ترین و بهترین کالاها و اجناس را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده ارائه خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان باشد. همین امر باعث شده که مشتریان عزیز بتوانند خرید بدون واسطه انواع لوله و بست داربستی و تمامی مواردی که برای داربست نیاز دارند را از مجموعه فولاد بست با بهترین کیفیت و ضمانت قیمت تهیه نمایند.

محصولات پر فروش