داربست

داربست

خلاصه :داربست یک سازه فلزی موقتی است که برای دسترسی به نقاط دشوار به هنگام ساخت یا تعمیر ساختمان‌ها و دیگر سازه‌ها بکار می‌رود. داربست‌ها که از میله‌های فلزی ساخته می‌شوند، گاه به عنوان تکیه‌گاه برای بخشی از دیگر سازه‌ها هم استفاده می‌شوند. ساخت داربست‌ها مهارت ویژه‌ای نیاز دارد زیرا در صورت فروریختن یک داربست خطر تلفات جانی بسیار زیاد است.

داربست ها جزو آن دسته از سازه‌های فلزی صنعتی هستند که احتمالاً در هر خیابانی یکی از آن‌ها را دیده اید. لوله داربست یکی از انواع لوله‌های فلزی است که بر خلاف سایر انواع این محصولات، معمولاً برای انتقال مایعات و گازها به کار گرفته نمی‌شود؛ کاربرد اصلی این محصول، در ساخت چندین مدل سازهٔ فلزی است که به شکل اختصاصی برای دسترسی به آن دسته از موقعیت‌های ساختمان به کار می‌روند که کاملاً دور از دسترس هستند.

داربست

این لوله عموماً از جنس فولاد با قطر ۴۸٫۳ ساخته می‌شود و که در اصطلاح به آنها لوله ۵ سانتی نیز گفته می‌شود. حداقل ضحامت این لوله‌ها ۴ میلی‌متر بوده که به وسیله بَست‌های مربوطه به یکدیگر اتصال پیدا کرده و مونتاژ می‌شوند.

در حال حاضر واحدهای زیادی در کشور وجود دارند که اقدام به تولید انواع مختلف لوله‌های صنعتی می‌کنند. در هر واحد تولیدی تفاوت زیادی بین کیفیت لوله‌های وجود دارد. کیفیت این لوله ها با جنس آن رابطه مستقیم دارد و بهترین برند را می‌توان با توجه به کیفیت متریال مورد استفاده ارزیابی و شناسایی کرد. در کل انتخاب بهترین برند نیاز به توجه به عوامل ریز و مختلفی دارد و می‌توان با صراحت گفت که شرکت فولاد بست ایرانیان یکی از بهترین تولید‌کننده های این محصولات در ایران است که توانسته استاندارد های داخلی و خارجی زیادی از جمله استاندارد ISO 9001 را در تولید انواع محصولات خود کسب کند.

یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از این سازه ها، انجام کارهای ساختمانی و صنعتی است. سازه های فلزی انواع و کاربردهای مختلفی دارند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

  • تک
  • دوتایی
  • کنسولی
  • معلق
  • پایه دار
  • فولادی
  1. لوله های فولادی
  2. انواع بست های فلزی
  3. مغزی
  4. بست کفی
  5. لنگر یا مهاربند
  6. چرخ های فولادی
  7. آچار دوسر رینگ کروم وانادیم استاندارد
  8. گونیا  تراز شیلنگ تراز و شاقول
  9. طناب ایمنی
  10. کمربند ایمنی و کفش مخصوص
  11. شبکه های توری حفاظتی

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست داربست به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش