روش های جلوگیری از زنگ زدگی لوله داربست

روش های جلوگیری از زنگ زدگی لوله داربست

خلاصه :زنگ زدگی لوله داربست در طول زمان امری بسیار طبیعی است، اما آیا می توان از این واقعه که باعث کاهش طول عمر لوله داربست می شود جلوگیری کرد؟

لوله داربست مهمترین عضو تشکیل دهنده سازه داربستی است. لوله ها با استفاده از بست ها به یکدیگر متصل می شوند و سازه اصلی را تشکیل می دهند. بنابراین استحکام سازه به دو عامل بست و لوله داربست وابسته است.

قطعه ای که لوله های داربستی را در کنار هم و به صورت دقیق و مستحکم نگاه می دارد بست داربست است. بست ها انواع و اقسام مختلفی دارند که هر یک برای قسمتی از این سازه مورد استفاده قرار میگیرد.

زنگ زدگی لوله داربست در طول زمان امری بسیار طبیعی است، اما آیا می توان از این واقعه که باعث کاهش طول عمر آن می شود جلوگیری کرد؟ در ادامه با فولاد بست همراه باشید تا راه های جلوگیری از زنگ زدگی لوله داربستی را شرح دهیم.

برای حل این مشکل باید مراحلی را طی کنیم که در ادامه به آن می پردازیم

قبل از شروع پوشش ، لوله ها را به طور کامل بررسی کنید. به دنبال زنگ زدگی، خوردگی یا آسیب موجود باشید. هر گونه زنگ زدگی ایجاد شده باید حذف شود.

زنگ زدگی را از بین ببرید: از یک برس سیمی، کاغذ سنباده برای پاک کردن زنگ موجود و رنگ شل از سطح فلز استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که به تمام گوشه ها و گوشه ها دسترسی دارید.

سطح را تمیز کنید: پس از حذف زنگ زدگی، سطح را با استفاده از مخلوط آب و چربی‌گیر یا شوینده ملایم تمیز کنید. آن را به طور کامل بشویید تا همه باقی مانده ها از بین بروند.

پرایمرها: از یک پرایمر ضد زنگ با کیفیت بالا که برای سطوح فلزی طراحی شده است استفاده کنید. این یک مانع بین فلز و عناصر ایجاد می کند.

رنگ: رنگی را انتخاب کنید که به طور خاص برای فلز و استفاده در فضای باز فرموله شده است. دو لایه رنگ معمولاً برای محافظت کافی توصیه می شود.

دستورالعمل های سازنده را برای آستر و رنگ انتخابی خود دنبال کنید. معمولاً برای استفاده به برس، غلتک یا تفنگ اسپری نیاز دارید. ابتدا آستر را به لوله ها بزنید، اجازه دهید قبل از استفاده از رنگ کاملا خشک شود. اطمینان حاصل کنید که تمام سطوح را به طور یکنواخت بپوشانید.

زنگ زدگی لوله داربست

به اتصالات و مناطقی که قسمت های مختلف لوله ها به هم می رسند توجه ویژه ای داشته باشید. این مناطق در برابر زنگ زدگی آسیب پذیرتر هستند و ممکن است نیاز به پوشش اضافی داشته باشند.

پس از پوشش اولیه، در صورت نیاز، بازرسی ها و تاچ آپ ها را به طور منظم انجام دهید. حتی بهترین پوشش ها ممکن است در طول زمان تخریب شوند، بنابراین مراقبت از سازه ضروری است.

محافظت از سازه فلزی شما در برابر زنگ زدگی گامی مهم در تضمین ایمنی، طول عمر و عملکرد آن است. با پیروی از این مراحل برای آماده سازی سطح، انتخاب پوشش مناسب و انجام تعمیر و نگهداری منظم، می توانید به طور قابل توجهی عمر سازه موقت خود را افزایش دهید و محیط کار ایمن را برای خود و کارگران خود حفظ کنید. به یاد داشته باشید که صرف زمان و تلاش برای جلوگیری از زنگ زدگی در حال حاضر می تواند شما را از تعمیرات و تعویض های پرهزینه در آینده نجات دهد.

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست استاندارد به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش