وزن بست داربست چقدر است؟

وزن بست داربست چقدر است؟

خلاصه :وزن بست داربست به عوامل مختلفی از جمله کیفیت و پروسه تولید بست وابسته است. بست استاندارد داربست وزن مشخصی دارد که دی این مقاله به آن می پردازیم.

در سازه هایی مانند سازه های ساختمانی که دسترسی به ارتفاع‌ های بالا و نقاط دور نیاز است، از داربست‌ ها استفاده می‌ کنند. داربست‌ ها لوله‌ های فلزی هستند که توسط بست‌ های داربست به یکدیگر وصل می‌ شوند. در واقع به قطعه‌ های فلزی که از طریق پیچ و مهره، لوله داربست را به یکدیگر اتصال می‌ دهند، بست داربست می‌ گویند. بست‌ ها وظیفه شکل‌ دهی به لوله‌ های داربست و استحکام بخشیدن به سازه داربستی را دارند. این محصولات متناسب با کاربرد خود در اندازه‌ ها و ابعاد مختلفی تولید می‌ شوند.

عوامل بسیاری در قیمت بست داربست تاثیرگذار است که به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم:

  • وزن
  • قیمت روز مواد اولیه
  • استاندارد بودن
  • پروسه تولید
  • مواد اولیه به کار رفته
  • شرکت تولید کننده
  • استحکام بست
بست داربست

برای اینکه به این پرسش پاسخ دهیم که آیا وزن بست داربست مهم است یا خیر باید به این نکته توجه داشته باشیم که چه چیزی برای ما در سازه دارستی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر ایمنی و استحکام سازه داربستی از ویژه گی های پر اهمیت است باید فاکتور وزن را به طور ویژه در نظر بگیریم. ایمنی و استحکام سازه و همچنین ایمنی و سلامتی کارگران رابطه مستقیمی با نوع بست استفاده شده دارد. اگر بست را از تولیدکننده مورد اعتماد خرید کرده ایم میتوانیم با خیال راحت از سازه داربستی استفاده نماییم.

وزن بست های داربستی که در شرکت فولاد بست ایرانیان تولید می شوند بسته به نوع آن و عوامل ذکر شده از ۱۳۰۰ گرم تا ۲۶۰۰ گرم متغییر است.

بست های استاندارد تولید شده در شرکت فولاد بست ایرانیان دارای نشان ISO 9001 ، آرم استاندارد و استحکام بالا و گارانتی تعویض معتبر است.

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست داربست به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش