بست اچ (بست آهنگیر، بست BEAM)

بست اچ (بست آهنگیر، بست BEAM)

خلاصه :بست اچ که نام دیگر آن بست آهنگیر یا بست beam است یکی دیگر از انواع بست داربست است. این نوع بست برای مکان هایی که یک طرف آن لوله داربست طرف دیگر تیرآهن است مورد استفاده قرار می گیرد.

بست آهنگیر که یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت فولاد بست ایرانیان است برای اتصال به تیرآهن طراحی شده است. به گونه ای که حتما یک طرف سازه داربستی باید آهن یا تیرآهن باشد. این بست ها خود دارای سوراخ هستند و اتصالات با استفاده از پیچ و مهره انجام میگیرد. از اینرو دیگر نیازی به سوراخ کاری و در ادامه آن جوشکاری نداریم. بست اچ ( بست H ) و بست BEAM از دیگر نام های این بست است.

بست اچ داربست کاربردهای مختلفی دارد، از جمله:

  • اتصال لوله‌های داربست به یکدیگر در زاویه قائم
  • اتصال لوله‌های داربست به تیر آهن
  • اتصال لوله‌های داربست به سازه‌های دیگر
بست آهنگیر

قیمت بست اچ آهنگیر یا بست H تیر آهنی در مجموعه فولاد بست ایرانیان به ازاء هر عدد ۱۵۴۰۰۰ تومان می باشد که وزنی معادل ۱۵۰۰ گرم دارد و از نوع چدن داکتیل نشکن درجه ۱ می باشد. و در بسته های ۲۰ عددی عرضه می باشد.

عمده ترین عامل تاثیرگذار در قیمت بست داربست، قیمت روز چدن در بازار ایران می باشد. همچنین برای محاسبه قیمت، به مواردی همچون: جنس، سایز، نوع، وزن و برند تولیدکننده این محصولات توجه می شود.

بست H دارای تحمل بار مجاز بار سرویس دهی kN ۶٫۲۵ هستند و در برابر لغزش قادرند گشتاوری حدود ۵۴ نیوتن متر را تحمل کنند. این بدان معناست که بست‌های آهن گیر می‌توانند بارهای سنگینی را تحمل کنند، اما باید به طور صحیح نصب شوند تا از ایمنی آن‌ها اطمینان حاصل شود. بست‌های آهن گیر معمولاً برای اتصال لوله‌های داربستی به تیرآهن استفاده می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌توانند برای اتصال سایر عناصر داربستی به یکدیگر استفاده شوند.

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست داربست به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش