بست استاندارد

بست استاندارد

خلاصه :کی از مهمترین ویژه گی های بست داربست ایمن، استاندارد بودن آن است. برای تولید یک محصول استاندارد در خط تولید هر شرکتی، شرایطی نیاز است که باید به تائید اداره استاندارد برسد.

بست داربست در هر سازه داربستی نقش مهمی را ایفا میکند، بسته به نوع و اندازه سازه داربست، باید از یک یا چند مدل از انواع بست های داربستی استفاده شود. هرچه سازه داربست از ارتفاع بلندتر و ابعاد بزرگتری برخوردار باشد دغدغه بکارگیری بست استاندارد و ایمن بیشتر خواهد شد.

یکی از مهمترین ویژه گی های بست داربست ایمن، استاندارد بودن آن است. برای تولید یک محصول استاندارد در خط تولید هر شرکتی، شرایطی نیاز است که باید به تائید اداره استاندارد برسد. بعد از کسب تائیدیه های لازم جهت تولید بست استاندارد، کیفیت و استحکام بست تولید شده به درجه کیفی مطلوب خواهد رسید.

بست استاندارد

قیمت بست استاندارد امروزه به عوامل تاثیر گذار زیادی وابسته است. تولید بست به صورت استاندارد ( بست استاندارد) یکی از این عوامل است، عامل دیگر تاثیرگذار روی قیمت بست داربست، قیمت روز آهن است به این ترتیب که با تلرانس قیمت آهن خام قیمت بست داربست نیز تغییر پیدا می کند. یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت بست داربست وزن آن است، هر چه این وزن بیشتر باشد طبیعتا قیمت بست داربست بالاتر خواهد بود

کارخانه‌ها و شرکت‌های متعددی در زمینه تولید بست داربست فعالیت دارند و هر یک از تکنولوژی و متریال مختص به خود برای ساخت بست داربست استفاده می‌کنند به همین دلیل بست‌های داربست از نظر کیفیت با یکدیگر تفاوت دارند. پروسه تولید بست استاندارد داربست شامل مراحل زیر است:

اولین مرحله از تولید بست داربست استاندارد ، پس از طراحی و انتخاب مواد اولیه، مرحله ریخته گری است. در این مرحله هر یک از قطعات بست که کنده، برگه، پیچ ها و واشر ها نام دارند در پروسه تولید قرار می گیرند. مواد اولیه تولید بست پی از ذوب شدن در داخل قالب های مخصوص ریخته می‌شود. قالب هر یک از بست‌ها بر اساس شکل و اندازه آن و تعداد پیچ‌ها متفاوت بوده و از چندین بخش مختلف تشکیل می‌شوند.

در مرحله بعد، پس از آنکه ریخته گری قطعات به اتمام رسید و فلز در داخل قالب سرد شد و شکل گرفت، اپراتورها قطعات را از داخل قالب خارج کرده و به صورت جداگانه دسته بندی می کنند.

مرحله ماشین کاری پس از مرحله خروج قطعه از قالب انجام می‌شود. معمولا هر قطعه تولیدی پس از مرحله ریخته گری دارای برخی ناهمواری و زائده ها است که بایستی با استفاده از ماشین آلات مخصوص رفع شوند. اپراتورها با استفاده از این ماشین آلات زائده‌ها را تراش داده و سطح قطعه را صاف و یکدست می‌کنند. تا پروسه تولید بست استاندارد در این مرحله انجام شود.

مرحله بعد شات کردن قطعات نام دارد. در این مرحله پلیسه گیری قطعات و کنترل کیفیت آنها انجام می‌شود. قطعات تولید شده در کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند و کیفیت اتصالات آنها و نحوه قرار گرفتن قطعات در کنار یکدیگر بررسی می‌شود. هر یک از بست‌ها با استفاده از تعداد مشخصی پیچ بسته می‌شوند. به عنوان مثال بست چهار پیچ همانطور که از نامش پیداست دارای چهار پیچ است.

در مرحله مونتاژ کاری قطعات هر بست توسط کارشناس مربوطه به یکدیگر متصل می‌شوند. سپس بست های داربست بر روی میله‌های داربست مونتاژ شده و کارکرد آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

و در نهایت کیفیت و ایمنی قطعات مونتاژ شده و استحکام محصولات ارزیابی شده و محصول نهایی مورد آزمایش قرار می‌گیرد. تا بست استاندارد تولید شده به صورت کامل ارزیابی و کنترل کیفیت شود. در صورت تائید شدن کیفیت قطعه توسط کارشناسان شرکت فولاد بست، قطعات بسته بندی شده و به بازار عرضه می‌شوند.

iso 9001

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست داربست استاندارد به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا، همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش