ورق سیاه چیست؟(جنس لوله داربست از چیست؟)

ورق سیاه چیست؟(جنس لوله داربست از چیست؟)

خلاصه :ورق سیاه، محصولی از نورد گرم است که به علت ظاهر مات و جنس خشن، به «ورق سیاه» معروف شده است؛ این ورق فولادی، در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد.

داربست‌ها جزو آن دسته از سازه‌های فلزی صنعتی هستند که احتمالاً در هر خیابانی یکی از آن‌ها را دیده اید. لوله داربست یکی از انواع لوله‌های فلزی است که بر خلاف سایر انواع این محصولات، معمولاً برای انتقال مایعات و گازها به کار گرفته نمی‌شود؛ کاربرد اصلی این محصول، در ساخت چندین مدل سازهٔ فلزی است که با نام “داربست” شناخته می‌شوند و به شکل اختصاصی برای دسترسی به آن دسته از موقعیت‌های ساختمان به کار می‌روند که کاملاً دور از دسترس هستند.

لوله داربست‌ عموماً از جنس ورق سیاه با قطر ۴۸٫۳ ساخته می‌شود و که در اصطلاح به آنها لوله ۵ سانتی نیز گفته می‌شود. حداقل ضحامت این لوله‌ها ۴ میلی‌متر بوده که به وسیله بَست‌های مربوطه به یکدیگر اتصال پیدا کرده و مونتاژ می‌شوند. شرکت فولاد بست ایرانیان یکی از تولید کنندگان برتر لوله داربست در ایران است.

ورق سیاه، محصولی از نورد گرم است که به علت ظاهر مات و جنس خشن، به «ورق سیاه» معروف شده است؛ این ورق فولادی، در صنایع عظیم و غول‌آسا کاربردهای زیادی دارد. گفتنی است که ورق‌های سیاه، بر اساس جدول‌های گوناگونی تولید می‌شوند و در ساخت آن‌ها از عناصری مانند گوگرد، سیلیسیم، فسفر و کربن استفاده می‌شود. کارخانه‌هایی مانند فولاد مبارکه‌ی اصفهان و فولاد کاویان، جزو تولیدکنندگان عمده‌ی این ورق هستند.

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست داربست به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش