تولید کننده لوله داربست

تولید کننده لوله داربست

خلاصه :شرکت فولاد بست ایرانیان با افتتاح خط تولید جدید و مدرن خود بعد از موفقیت در تولید انواع بست داربست، هم اکننون آماده پاسخ به نیاز بازار در حوزه لوله های داربست صنعتی و ساختمانی است.

لوله داربستی یا Scaffold Tube نوعی از سازه های فولادی بسیار مقاوم است که برای دسترسی آسان کارگران ساختمانی به ارتفاعات بالاتر به کار می رود. این لوله های سیاه رنگ با روش نورد گرم تولید و ساخته می شوند و طول آنها معمولا بین 3 تا 6 متر است.

طراحی ساختار لوله داربستی به گونه ای است که لوله ها توسط اتصالات مخصوصی به یکدیگر متصل می شوند و با توجه به نوع کاربرد آنها، داربست ها نیز در اشکال مختلف ساخته می شوند. کاربرد اصلی لوله داربستی جهت ساخت و تعمیر ساختمان است و بایستی با دقت و اصولی، استاندارد و ایمن ساخته شود؛ در غیر اینصورت احتمال تلفات جانی برای افراد بسیار است.

برای تولید لوله های داربست به طور عمده از ورق سیاه ST37 استفاده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با ورق سیاه بر روی لینک ورق سیاه چیست کلیک کنید. علاوه بر ورق سیاه از ورق گالوانیزه هم در تولید لوله داربست استفاده می‌شود.

رول‌های ورق سیاه عرض مشخصی دارند. در صورتی که عرض ورق از قطر لوله مورد نیاز بیشتر باشد بایستی ورق ها برش داده شوند. ورق‌ها پیش از شکل دادن به منظور از بین بردن ذرات خوردگی با اسید شسته می‌شوند.

دستگاه شکل‌دهی از چندین ردیف غلتک متوالی تشکیل شده‌است که درهر ردیف سه غلتک کنار هم قرار گرفته است. غلتک میانی با فشار ورق به سمت به پایین آن را خم کرده و شکل U ایجاد می‌کند. غلتک های کناری لبه های ورق را از بیرون به داخل خم می‌کنند و شکل O ایجاد می‌شود.

در تولید لوله های داربستی برای اتصال لبه های لوله و افزایش استحکام درزها از فرآیند جوشکاری مقاومتی (ERW) استفاده می‌شود. در این روش فشار و حرارت با هم باعث اتصال می‌شوند. با اعمال فرکانس بالا در اثر عبور جریان الکتریکی فلز به دلیل داشتن مقاومت الکتریکی گرم شده و حالت خمیری پیدا می‌کند. دستگاه جوشکاری الکتریکی از سه بخش حرارتی، فشاری و کنترل تشکیل شده است. بخش الکتریکی، جریان و حرارت لازم برای جوشکاری و بخش مکانیکی، فشار مورد نیاز جهت ایجاد اتصال را فراهم می‌کند.

استفاده از جوشکاری مقاومتی به دلایلی مثل سرعت بالا، بخارات کم و مقرون به صرفه بودن در تولید لوله داربست استفاده می‌شود.

لوله داربست

پس از اتمام مرحله جوشکاری، لوله ها به طول‌های مورد نظر توسط دستگاه برش، بریده شده و فرایند تولید لوله های داربستی با انتقال لوله‌ها بر روی بسترهای خنک‌کننده پایان می‌یابد.

با وجود اینکه لوله داربست از دسته لوله های درز مستقیم است به دلیل نوع استفاده متفاوت آن تست هیدرواستاتیک بر روی آن انجام نمی‌شود. برای سنجش استحکام پس از تولید لوله داربست، از لوله ها تست فشار گرفته خواهد شد.

تولید لوله داربست تحت استاندارد های EN10219، EN39، BS1387-1985، BS1139 و JIS G 3444 انجام می‌شود.

قیمت لوله‌ داربست ۱۴ کیلویی ضخامت ۲ میلی‌متر در شرکت فولاد بست ایرانیان، کیلویی ۳۶,۳۳۰ تومان و قیمت هر شاخه ۶ متری لوله داربست ۱۴ کیلویی فولاد مبارکه اصفهان ۴۵۲,۰۰۰ تومان با احتساب ارزش افزوده می باشد.

از عوامل تاثیر گذار قیمت روز لوله وزن آن می باشد، از این رو هر چه وزن لوله ها سنگین تر باشد قیمت نهایی آن نیز بیشتر می باشد. در صورتی که تمایل به خرید محصولات شرکت فولاد بست دارید پیشنهاد می کنیم با مرجعه به صفحه محصولات اقدام به مشاهده و خرید محصولات به صورت آنلاین نمایید.

مرکز فروش لوله داربست فولاد بست ایرانیان واقع در بازار آهن تهران در شاد آباد (بورس خرید و فروش لوله داربست، بست و اتصالات داربست) با قیمتی رقابتی در سراسر کشور آماده فروش به شما عزیزان می باشد. جهت خرید مستقیم و بدون واسطه انواع لوله داربست ۱۴ کیلویی، ۱۶ کیلویی و ۱۷ کیلویی و….. می توانید با شماره های (۰۹۱۲۱۲۵۲۱۲۲ , ۶۶۶۷۴۷۵۳ , ۶۶۶۷۰۵۳۲) تماس حاصل فرمایید.

شرکت فولاد بست، اولین و بهترین تولید کننده لوله داربست و بست داربست، تمام اجزای مورد نیاز سازه داربست را با کیفیت بالا و به طور اختصاصی تولید می کند. یکی از مهم ترین مزیت های فولاد بست نسبت به سایر رقبا، تولید و عرضه لوله و بست داربست به صوت انبوه می باشد. فولاد بست با بیش از 18 سال تجربه مجموعه ای از با کیفیت ترین و بهترین محصولات را فراهم نموده و با ذخیره مناسبی از کالا همواره آماده خدمت رسانی بهتر به شما عزیزان می باشد.

محصولات پر فروش