مراحل ساخت بست داربست

مراحل ساخت بست داربست

خلاصه :هنگامی که صحبت از داربست به میان می‌آید، منظور ما مجموعه‌ای از قطعات فلزی یا چوبی است که پس از اتصال با یکدیگر، امکان دسترسی به بخش‌های مرتفع ساختمان و حفظ ایمنی کارگران را ایجاد می‌کند. این سازه شامل لوله‌های داربست، اتصال، بست و مغزی داربست می‌شود. مراحل ساخت بست داربست یکی از مهمترین عوامل کیفیت آن است.

هنگامی که صحبت از داربست به میان می‌آید، منظور ما مجموعه‌ای از قطعات فلزی یا چوبی است که پس از اتصال با یکدیگر، امکان دسترسی به بخش‌های مرتفع ساختمان و حفظ ایمنی کارگران را ایجاد می‌کند. این سازه شامل لوله‌های داربست، اتصال، بست و مغزی داربست می‌شود. مراحل ساخت بست داربست یکی از مهمترین عوامل کیفیت آن است.

امروزه انواع داربست‌های فلزی به دلیل ایمنی و مقاومت بالاتر، رواج بیشتری دارند. داربست‌های فلزی اکثرا از جنس فولاد هستند و به ‌صورت لوله‌هایی با قطر حداقل ۴ میلی‌متر تولید و عرضه می‌شوند. چیزی که لوله‌های داربست را به ‌صورت ایمن و محکم در کنار یکدیگر قرار میدهد ، بست داربست است. این قطعه فلزی که با پیچ و مهره به لوله‌ها متصل می‌شود، و پس از اتمام کار ساخت یا تعمیرات به راحتی میتوان آن را جدا نمود.

مراحل تولید

امروزه شرکت‌ها و کارخانه‌های متعددی در زمینه تولید بست داربست فعالیت می‌کنند، اما به جهت استفاده از استانداردهای متفاوت در پروسه تولید کیفیت محصول نهایی متفاوت است. این در حالی است که همه آن‌ها روش تولید تقریباً یکسانی دارند.برای تولید بست داربست، بایستی ابتدا مواد خام را با حرارت دهی، به آهن مذاب تبدیل کرد. آهن گداخته در مرحله بعد تحت فشار و پرس قرار می‌گیرد. هر بست برای دست‌یابی به کیفیت و فرم مورد نظر باید از چند مرحله اصلی عبور کند. این مراحل به ترتیب شامل ریخته‌گری و خرد کردن قطعات، ماشین‌کاری، شات کاری و پلیسه‌گیری و مونتاژ می‌شوند. محصولاتی که از خط مونتاژ بیرون می‌آیند،در مرحله نهایی توسط کارشناسان فولاد بست ایرانیان مورد ارزیابی کیفی قرار میگیرند لذا محصولات شرکت فولاد بست ایرانیان دارای کیفیت ، استحکام بیشتری نسبت به قیه محصولات هستند. بعد از مرحله کنترل کیفی محصولات وارد مرحله بسته‌بندی می شوند و به ‌عنوان محصول نهایی به بازار ورود پیدا کنند.

سخن پایانی

در هنگام انتخاب و خرید بست‌ها لازم است به شرکت تولیدکننده، کیفیت و قیمت آن توجه داشته باشید. برند بست، تعیین‌کننده کیفیت و استانداردهای تولید آن است. این موارد می‌توانند ایمنی و ماندگاری داربست شما را تضمین کنند. برای تخمین قیمت بست لازم است بدانید که هرچه کاربرد بست و تقاضای بازار برای آن بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود. فاکتور دیگری که در قیمت بست تأثیر می‌گذارد، جنس و اندازه آن است. همان‌طور که اشاره شد، بست‌های چدنی به دلیل مقاومت بالاتر، گران‌تر هستند. هرچه سایز و وزن آن‌ها بیشتر باشد، ارزش آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. در وهله آخر، طراحی بست و نحوه اتصال آن است که می‌تواند در تعیین قیمت آن مؤثر باشد.

شرکت فولادبست ایرانیان اولین تولید کننده انواع بست های داکتیل، اتصالات و عرضه ملزومات داربست در ایران می باشد . تولید انواع بست ها و اتصالات داربست این شرکت با استاندارد ملی و استاندارد جهانی مطابقت دارد .شرکت فولادبست ایرانیان برای آرمش و سلامت مشتریان تولیدی با کیفت در تولید انواع بست داربست و اتصالات دارد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در شرکت فولادبست ایرانیان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *