انواع کاربردهای بست چهار پیچ

انواع کاربردهای بست چهار پیچ

خلاصه :بست های ۴ پیچ پرطرفدار ترین نوع بست در جهان میباشد. بست داربست چهارپیچ شرکت فولاد بست کاربرد‌های گوناگونی در صنعت عمران و ساخت و ساز در دنیا دارد و نیاز های اکثر صنایع را در ایجاد سازه های غیر ثابت برطرف می‌کند و برای تمام پروژه هایی که زاویه آنها ۹۰درجه است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بست های ۴ پیچ پرطرفدار ترین نوع بست در جهان میباشد. بست داربست چهارپیچ شرکت فولاد بست کاربرد‌های گوناگونی در صنعت عمران و ساخت و ساز در دنیا دارد و نیاز های اکثر صنایع را در ایجاد سازه های غیر ثابت برطرف می‌کند و برای تمام پروژه هایی که زاویه آنها ۹۰درجه است مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با کمک بست چهار پیچ میتوانید انواع سازه ها اعم از راهرو، راه پله، دیوار متحرک، نردبان، چهارپایه های صنعتی و…. را ایجاد کنید، اما بیشترین کاربرد بست چهار پیچ داربست ایجاد سازه داربست فلزی برای دسترسی هرچه بهتر به نمای ساختمان و سازه ها از یک طبقه تا برج ها آسمان خراش ها می‌باشد.

کاربرد بست چهارپیچ

بست چهارپیچ یکی از رایج‌ترین بست‌های فلزی موجود در بازار ایران است که باعث اتصال عالی لوله‌ها به یکدیگر می‌شود. در واقع، این بست به دلیل تولید با چدن نشکن یا داکتیل از مقاومت بالایی برخوردار است و در بیش از نود درصد از ساخت ‌و سازهای دارای لوله داربستی سنتی، به کار گرفته می‌شود. همچنین، بست چهارپیچ عملکردی مشابه بست دو پیچ دارد و برای متصل کردن لوله‌ها باید به حالت زاویه ۹۰ درجه و تقاطعی قرار بگیرد. به این ترتیب، از بست چهارپیچ می‌توان در پروژه‌هایی که زاویه ۹۰ درجه دارند، استفاده کرد.

بست چهارپیچ در مقایسه با بست های دیگر فروش و مصرف بیشتری دارد و همچنین نسبت به بست دو پیچ کاربردی تر می باشد.
بست چهار پیچ سبک و سنگین شرکت فولاد بست ایرانیان دارای نشان ملی استاندارد و ضمانت نامه معتبر می باشد. شرکت فولاد بست اولین تولید کننده انواع بست های داربست استاندارد در ایران است.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در شرکت فولادبست ایرانیان تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *